torsdag 7. august 2008

taxi to heaven

jeg griper etter deg
for jeg vet at det ikke er
tyngdekraften eller hendene dine
som tar mine som
holder oss sammen.

jeg kjente en gutt som ikke visste hvordan man føler en følelse.
så, lærte han hvordan man føler -og noen ganger følte han fra hjertet sitt også.
men å elske, og å være to, var noe han aldri kunne forstå. han kunne huske tilbake til den tiden han satt på taket og så på eksplosjonene fra himmelen, kroppene som danset&beveget seg og han følte følelser. han kunne føle.
nå lå kroppen hans sammenkrøllet i sola som en cowboys siste pust og han, han kunne forstå døden. han kunne kysse døden, til og med ta lett på den og føle en sammenhørighet med den.
men kjærlighet, var han ikke sikker på. .

& jeg elsket han fordi han trengte meg





Ingen kommentarer: